torsdag, december 07, 2006

Fönster in till det innersta?


Efter att ha läst det här intressant inlägget om "Mina ord" (vad man lägger till för ord i sin mobila ordlista för SMS) blev jag ju genast väldigt nyfiken att kolla vad jag själv har skrivit. Vad för hemligheter kan gömma sig där? Ett litet smakprov:

bagaren - ehh, jaha??
damn - måste varit ett engelskt SMS, annars så stavar jag som en...
Flen - en av världens metropoler?
Excel - ja, jobbar man med det kan man väl SMS:a om det
gisses - ett kraftuttryck =)
hoj - nyfunnet intresse 1
hojen - nyfunnet intresse 1,5
Honda - nyfunnet intresse 1,9
gosig - känns som ett MYCKET viktigt ord att ha
Gränna - en av världens metropoler 2?
gurka - varför finns inte denna med från början?
kattmyntans - vad skrev jag om här, det skulle jag kunna betala för att få reda på...
kladdkaka - mat och godis är livet!
okidok - ytterligare ett kraftuttryck =)
muffins - baka, baka, baka
mums - ja, mat och godis är ju mums
mygg - måste varit på vägen till Finland
myggen - oj, flera, måste varit i Finland
Rigoletto - Stockholms bästa biograf måste ju få vara med
surf - surf?? surf-vaddå?? que??


(Ni hittar "Mina ord" på Ericsson-telefoner genom att skapa ett nytt sms-meddelande, tryck på knappen "Mer", gå in på "Mina ord".)

Inga kommentarer: