fredag, oktober 13, 2006

Pricken över livet!

Jag stötte på denna sida när jag letade efter något helt annat och fastnade, helt enkelt. Fanns så mycket roligt att läsa! Jag tycker om vitsiga ordspråk. De får mig alltid att dra på smilbanden:

Intuition: en förmåga att blixtsnabbt felbedöma en situation.
- Heinz Hilpert

Jag vill inte påstå att han var en besvärlig patient, men att skratta sig frisk är i fräckaste laget.


Och ett par citat från Robin Williams:
Ah, yes, divorce ... from the Latin word meaning to rip out a man's genitals through his wallet.

If women ran the world we wouldn't have wars, just intense negotiations every 28 days.

Cocaine is God's way of saying you're making too much money.

Why do they call it rush hour when nothing moves?


Jag köpte hans Broadway-show på DVD. Jag fattar inte hur den mannen kan få in så många ord på ett andetag. Skulle vilja ha tag i hans show från Metropolitan också. Någon som har den?

Inga kommentarer: