tisdag, september 05, 2006

Åtta...ARBETSdagar...!

Lämnade in foton idag. Ja, jag vet. Är fortfarande en sådan som har en "analog" kamera. Fast, i mitt försvar så är det faktiskt en systemkamera! Var på fest i helgen och det gick ett antal filmer. Hittade äntligen ett ställe som inte skulle skinna mig helt för framkallning och inläsning på CD. Tänkte väl att det tar någon vecka att få bilderna. Jag menar, det gör det ju om man har en fotopåse från något av de bolagen som använder sig av sådan. Nääädååå. Ska det vara billigt så ska det ta tid. Åtta arbetsdagar senare, alltså med andra ord nästa fredag, så ska man äntligen kunna få hämta ut. Bilderna alltså.

Nåja, jag tror ändå att de är värda väntan. Ska bli riktigt kul att se hur dansande på spårvagnsspår ser ut i brudklänning!

Inga kommentarer: