torsdag, september 28, 2006

Segt idag!

Idag är det riktigt segt;

Börjar så där jättefint pga att jag blev lite sen imorse så han som vill åka tidigt till jobbet lackade ur lite. När vi kommer till jobbet har han glömt sin dator. Morr, typ!

Sedan så får man börja med att bära upp 6 megatunga kartonger till min våning. Puh och pust. Fick höra en hel del om "har du sån taskig kondis" och "öh döh, nu vaknar du ju iallafall". Åh vad man känner för att spilla kaffe på folk ibland... bara lite alltså.

Efter det så upptäckte jag att alla de 400 mjukvaror som HK skickat upp saknade etiketter på sig. Det skulle man få klistar på själv! Ja men jippi!

Nästa grej man upptäckte, det gick alldeles utmärkt att surfa på alla interna sajter samt tanka ned mail med mera. Men skulle man ut externt, vilket även inkluderar företags hemsida som ligger hoasted hos webbyrån, då blev det tji. Så dumt det kan bli.

Jag bara undrar var denna dag kommer sluta;

  • Motorstopp på hemvägen?
  • Flyger av spinninghojen för någonting går sönder?
  • Frysen ballar ur och allting smälter?
  • TV:n exploderar?
  • Att muffinsarna som jag bakade förra veckan inte smakar gott längre? (Det kanske i och för sig skulle vara bra...ehhh)

    We'll just see what we'll see, won't we!

  • Inga kommentarer: